Todays news.

Har inte varit mycket.. :) Vaknade vid 10.00 tiden och gick nästan genast upp till mammsen och hälsade på henne och Emil. Satt och surrade och bara mådde gott. Jag gick sedan och plockade fram 15 kilos valpfodersäcken som ska med till Gällivare i helgen. Ska ge den till Malin och Carina, kennel Madness. Har ju inget behoc ac den och den står bara och tar plats. Som tur är så behövda jag ju då inte ens köpa den heller. Vann den på en utställning då Denzel blev Best in show av alla juniorer. (Nationell special). Och eftersom då har kullar då och då så kan den vell komma till nytta där. :)
 
Sedan så for jag på jobb. Blev att fortsätta renoveringen av fönstrena och i dag började vi med målningen. Det går sakta men säkert. Efter att ha skrapat, sandpapprat, tvättat, satt på fönster tjitt och sedan tejpat fönstrerna så var det klart för målningen. Vi hann dock bara tre fönster idag men i alla fall en bit på vägen!
Även idag fick vi en ny arbetskopmis. Denna gången en annan katt. Troligtvis en av Grönlunds kattungar som han fick i vintras. Den såg då ung ut. Kom och strök sig runt benen och skulle bli klappad. Så himla mysig! Jag satt med den i knät ett bra tag då vi var klara och kelade lite.
Den hade en oändlig svans!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!