Trötter.

Måste ta mig i kragen och gå ut med Denzel för en kvällspink.. Är bara så trött och sådana här gånger önskar man verkligen att man hade en stor inhängnad. Där han kunde få springa av sig innan kvällen och så. men, men.
 
Dagen har varit lång men gått otroligt fort. Tiden har bara flugit iväg. Lät det konstigt kanske?
Vaknade i alla fall 08.30 fixade allting som ni vet sedan inlägget från i morse. Sedan åkte jag och Marie mot Norrfjärden för att hämta Irma (Maries mamma). For med henne till tandläkaren och så. Sedan tillbaks till Norrgården (äldreboendet) för att säga hej då och sådant. Sedan in mot Djurmagazinet för att handla mat till vovvarna därefter lyssnade vi på våra magar som lät - "kurr   kurr". Så, det blev att fara in till stan och få sig något i magen. Blev en kebabtallrik på blå ängeln för oss båda. Mumma!
Vidare mot Acusticum för lite ärenden innan vi begav oss hemmåt. Eller, svängde förbi i Älvsbyn också en snabbis. Kom hem vid 16.00 tror jag. Kom hem cyklade en runda med vovven och sedan började jag med mat. Har bara legat här i soffan sedan dess..
 
Sov gott sweeties!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!