Attans!

Jahapp. Kuggade andra gången på rs provet.. Tror jag ger upp. Hade tydligen bara ett slarvfel men verkar ju inte som om jag ska få blir ringsekreterare.. Jädra skit! Ursäkta språket men blir så arg och besviken. Har aldrig haft problem med något prov och speciellt nu då jag tyckte det gick så bra..:(

Nåja, kanske tröstshoppar lite på Nelly. Har hittat super mycket snygga skor. Vill ha, vill ha. Dock fel säsong att köpa klackar så det bara är slask och dåligt underlag. men inomhus funkar det ju! :) Blir direkt på bättre humör om man får fantisera lite om skor.. :) Köpte ju dessutom ballerina nu i veckan så då kan jag få unna mig ett par klackar okcså!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!