Dagen!





Så här glad och välmående såg Simba ut då vi kom och hälsade på honom hos hans nya ägare. Han var superglad och fick ett ca:45 cm långt tuggben av mig som present. Han var sig så lik. Enda skillnaden var vikten och bleknaden i ansiktet. Men psyjet och allt han gör är Simba gubbens riktigt "jag". Jag blev så otroligt gad att se honom!! Vacker vovven.

Sedan så var vi i Boden så Emil fick sig en ny frilla och i Luleå hämtade vi mina nya glasögon och gick runt på affärer. Hann även fara på Max och äta en god lunch.

Sedan i Piteå hade jag ju körlektionen medans mamma var ute och gick med Denzel och sedan for vi hem. Borta bra men hemma bäst! Så är det. :)


SMIIIILE!!
Malin (frisören) färgade topparna gröna med någon typ av hårsprej som var färgad grön. Så det är inte permanent. Tack och lov!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!