Denzeroooo.

Ja, det är Denzels nya smeknamn enligt Rikard. Och direkt Rikard säger eller ropar Denzerooo så kommer Denzel kutandes så fort han bara kan. Men om jag ropar Denzel. så tar han den tid han behöver och tänker om en - två gånger innan han bestämmer sig för att överhuvudtaget resa på sig.. Så, om jag kanske döper om honom har jag värsta inkallningen på han och kan släppa honom på skolan i inhängnaden? Skulle ju vara kanon. Men, min kille har "gröna fingrar" med hundar varken så han vill eller inte. Hundarna (mina och andras) tyr sig till honom direkt. Denzel är ju hellre med Rikard än med mig. oftast i alla fall .

Nåväl nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan föna denzel. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!