Jobb = pengar.

Ja, så får man tänka då man är trött, och lat, och egentligen inte orkar. Har jobbat nere på lagret idag och burit en massa. Det är som ett gympass som pågår i evigheter. Nu är jag i alla fall glad att det är gjort. och att jag får sitta hemma i soffan och känna att jag gjort något bra. Jobb är pengar och med den tanken i bakhuvudet går allt så mycket lättare! Tips till er som har en lat dag!

Nåja, nu ska jag bara vänta på Rikard som gymmar och sedan ska vi ner på Ica en snabbis innan det är dags för matlagning. Är suuperhungrig så maten kommer nog smaka extra bra idag. Välförtjänt. :)

Ha det bra, skriver mer senare!



Så här glad och rolig känner jag mig just nu!
Supertrött och hungrig..
(Bilden är tagen i somras efter en springrunda runt i Älvsbyn)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!