Känner mig mycket bättre!

Hej på er alla!

Idag känner jag mig frisk och utvilad. Har bara lite snuva men annars är allt som det ska. Känner mig inte hängig, trött eller febrig.
Var nog bra att jag vilade igår och idag så jag slapp vara sjuk nå längre. Förhoppningsvis får jag vara frisk nu.

Ska strax rasta Denzel för att sedan ta bussen in till stan för att gå på körkortsteori på trafikskolan. Blir tredje tillfället så bara två kvar efter detta. Sedan måste jag klara mig helt själv.. :O Nog för att det känns bra.

Jag gjorde Fas A igår och fick 37 rätt av 55. Känner mig faktiskt riktigt nöjd för att inte ha pluggat något! Bara 18 fel. haha Oj vad det lät mycket men. Äh, jag är ändå nöjd! :)

Kommer hem ikväll någongång. Kanske vid sju tiden. Då jag är klar helt enkelt!

Nåväl, ha en bra dag så skriver jag mer senare!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!