Många funderingar i luften..

GOD MORGON! Sovit bra?

Jag sitter nu och äter frukost, keso med äpple och banan. Och ska strax gå ut och gå med mammsen. Hon kommer hit på en tio minuter kanske. Blir skönt. :)

Pratade med Malin igår och vi kom in på att medlemsavgiften för svenska vinthundsklubben skulle vara inbetald senast den sista januari. Och jag har ju inte betalat och är ju anmäld till deras utställning i Boden den 1 April. Så det innebär att inte jag får vara med där? eller. Har så många funderingar kring detta då jag fick bli medlem via SHU (Sveriges hundungdom) och för deras medlemskap ska man betala efter 1 år då man blev medlem och få en avisering hemskickad. Så då borde ju de andra klubbarna som ingår ha samma krav? annars måste jag ju betala Snkk:s, Svvk:s och Shu:s vid tre olika tillfällen och det blir ju aningen grötigt.. Ringde till Svvk:s ordförande i morse men hon svarade inte så måste försöka ringa senare idag. Börjar bli orolig att jag inte får vara medlem. Tänkte ju liksom att dom skulle skicka hem en påminellse eller liknade så att man fick det i hand. Inte att man måste hålla på och kolla på allas hemsidor för att veta då man ska betala in medlemsavgiften.. Nåja. Får se vars det slutar!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!