Mot stan idag!

Godmorgon babes!

Sitter och trycker i mig frukost samtidigt som jag bläddrar i nya  hundsport. Bra start på dagen!

Idag far jag, mammsen och Emil mot stan/städerna. Ska ju nämligen till tre städer idag. Boden, Luleå och Piteå. "fyrkanten runt" . Vi ska först nu på morgonen och hälsa på Simba gubben och se hur han har det ♥
Sedan ska vi till Boden för att Emil ska klippa sig. Och då därefter vidare mot Luleå för att hämta ut ny glajjerna och gå på stan lite. Inte pjåkigt! :) sist men inte minst så ska vi till Piteå för att jag ska på körkortsteori.. Thats it! Kommer nog vara trött ikväll..




Min nya earcuff. från ur&penn.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!