Myskväll ikväll!

Hej på er!
Har suttit och pluggat i körkortsteorin och försökt mig på faserna men utan resultat. Blir så less!
Funderar på att gå på OK och köpa en stoor redbull så att jag ids plugga lite mer! Börjar närma sig nu. Huvva, fattar inte hur jag ska klara det. Det är ju super svårt! Och jag garanterar att de flesta som haft körkort ett tag inte skulle bli godkända om de var tvungna göra om det..

Nåväl idag har jag haft en riktigt kort dag. Började med ekologin då vi pratade lite om olika arter. Sedan hade bi samhälls då vi redovisade i tvärgrupper om olika terrorgrupper. Och sist men inte minst så hade vi engelska innan vi gick på lunch. Och sedan slutade jag! Är så otroligt skönt att kunna sluta tidigt vissa dagar för att jag är klar med matten. Dock för dem som valt matte B blir det längre tyngre dagar. :)

Så efter jag slutade tog jag denzel och gick till "besiktnings rummet" i nya hundstallet där jag trimade fram sadeln och halsen lite mer. Nu är han super gorgeous och kommer förhoppningsvis vara fit for fight på söndag! :)





Ikväll blir det en tacco kväll hos Stina med Felicia! Såå gott. Längtar! Magen kurrar bara jag tänker på det. MUMS! :)
Sedan så ska jag försöka ta en tidig kväl så att jag orkar morgondagen. Har varit uppe så sent och inte kunnat sova på hela veckan så känner mig allderles utmattad.

Ha det bra!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


agnes

Fin han är. Har funderat om afghan kan vara rätt för mig (Vill ha en ståtlig vacker och stolt hund som sällskap och utställning) - vad har du att säga om afghaner i temperament, egenskaper etc??

2012-03-30 | 00:22:39
http://devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!