P-town.

Hello!!

Länge sedan sist nu!
Sitter och ser på BigBrother 24-7 nu och har precis ätit en flingtallrik (middag) och bokat tvättid. jepp, jepp. Roligt.
Dagen har varit..blåsig. Om inte annat!! :) Har blåst supermycket. Har aldrig vart med om att det blåst så mycket tidigare. Tror jag då! Helt sjukt.

Nåja, jag har i alla fall klarat resultatlistan för ringsekr. provet. Bara teorin kvar nu. 3;e gången gillt antar jag. :)
Har för nuläget 3 prov inbokade.. Känns ju sådär men jag ska försöka göra mitt bästa. Det känns ju bättre av vetskapen att ingen klarade ringsekr. provet första gången. Så svårt är det. :) Lite elaka tankar dock!

Nä. Nu ska jag se på det här.

Ha det bra!! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!