Såå skönt!

God kväll!

Vaknade nu. Råkade somna någon gång vid sju? tror det i alla fall. Har varit supertrött och haft lite sömnproblem i veckan och haft svårt för att sova. Har till exempel känt mig supertrött, gått och borstat tänderna och sedan bäddat ner mig i sängen, stänkt av tv:n osv. Sedan har jag försökt sova men det går inte.. Ligger bara och vrider och vänder på mig, kallsvettas och blir pigg igen. Slumrar till.. Också håller det på sådär ett bra tag. Så nästa dag är jag bara ännu tröttare för den lilla oroliga sömnen jag fått har mer bara varit utmattande. Suck. Nåja hoppas det blir bättre snart.

Nåväl. då jag vaknade nu så gick jag ut en sista sväng med Denzel och blev helt förvånad då det fortfarande var "ljust" ute. Inte som på dagen naturligtvis men ändå ljust. Jag fick en härlig längtan till sommaren då vi här uppe har ljust dygnet runt. Är såå skönt att ha mörkerfria nätter. Mmm. blir på bra humör bara jag tänker på det!! :)


Haha, hittade en bild från skolavslutningen första året på grans. Här på kvällen - natten i hammenviken med flera piteskolors ungdomar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!