Tired..

hej hopp!!

Nu har jag kommit hem till Rikard efter en långtur på skotern till paltdan i Långträsk. Jag är så himla trött och sliten nu. fyra mil på skotern i blåst och regn till och från är inte det bästa föret. Har varit som att köra på smör, i varje sväng så glider skotern ner i djupsnön.

Träningsvärken är inte den roligaste heller. tränade på Rikards gym igår. Ben, rumpa och mage.. :) Pust. Men jag är väldigt nöjd att jag tog för mig och gjorde det jag skulle. Alla repetitioner, nog för att det var tungt på slutet.

Nä, nu ska jag bege mig mot duschen och sedan vila ett tag innan middagen. :)

Ha det bra!!




Tittut!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!