WOW! I'm back!!

God kväll alla fina bloggläsare!!

Oj, oj, oj vilken bloggtorka jag har haft. Men nu är jag tillbaks.

Sja, vad har hänt sedan senast? Allt och inget antar jag. Kommer inte ens ihåg senast jag skrev.
Nåväl. Har kastat in en Billys pizza i ugnen och pustar ut efter att ha spelat fotboll de senaste två timmarna med ett härligt gäng. Var jätte länge sedan jag spelade fotboll men kul är det! Längtar tills i sommar så att man får spela lite i Vidsel! Alltid roligast där. Sja, annars har jag haft skola som vanligt och hunnit klippa klorna på Denzel.

I morgon slutar jag redan klockan 12 så då blir det att träna det sista momentet i allmänlydnads rutsystemet. Har bara kvar "valfritt moment" och sedan är jag och Denzel klar! Är så otroligt stolt över honom. Vi har utfört 11 moment och han har fått MVG på allt! Jag är så nöjd över att folk blir så förvånade över att en Afghan klarar sådant. men som jag säger, - Alla hundar kan, bara man motiverar dem. Men, även jag och Denzel har haft upp och ned gångar i våran träning. Nackdelen med en Afghan är ju att den har så stor egen vilja. Precis som jag vill ha det. Men detta kan göra det svårt i träningssituationer då de gör precis som de vill ibland och skiter i vad man säger. men, det är bara charmigt! :) Så, det + trimning står på schemat efter skolan i morgon.

på fredag blir det tvättstugan för hela slanten. Har en hel drös med skitkläder så det är verkligen dags för en tvättomgång. Men jag skyller på att jag haft slut tvättmedel! Därför har jag inte tvättat.
Nåja, så så blir det. Lördag vet jag inte vad som händer. Eventuellt följa Felicia på fest här i Öjebyn men då i ett nyktert tillstånd! Mådde verkligen inte bra förra helgen. Låg bakis i två dagar.. :)

Japp, japp. Nä. Nu ska jag äta.

Ha det super så skriver jag snart igen!!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!