12 maj

Grattis till min bror Johan som idag fyller 20 år!!! ♥



Idag har jag varit på ringträning med lite folk. Ingrid kom också så umgicks med henne och tränade lite med Tamika. Ska nämligen ställa henne nere i Vännäs den 16-17 juni. Spännande!! Allt gick i alla fall bra och jag ser fram emot utställningen.
Sedan så tog jag och Denzel en långpromenad runt Öjeyn innan jag kastade honom i duschen. Spenderade sedan resten av dagen, tills 19,00 med att reda ut tovor och kvistar ur Denzels päls. Nu är han uppsnoddad och jättefin i pälsen.
Har kollat runt på lite hårinpackningar och hittat en som verkar bra. Summerwind. Skulle behöva packa in Denzels päls mellan utställningarna och sedan som ett bra skydd mot värmen och solen i sommar. Får se vad det blir.

Har just föjt med Frida och Elin till skjuttsen hem efter en skön kväll med bara en massa surr och skratt här hemma. :) Längtar dock tills då Frida får sin lägenhet här i Öjebyn så kan man sitta hos henne istället. Det är ju så himla litet här. Bara 29 kvm. Men, det är litet och mysigt! :)

I morgon blir det att fortsätta trimma Denzel och sedan plugga för fullt inför veckans tre prov... Suck. Well,well. Sov gott så skriver jag mer i morgon!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!