2 Maj

Hej alla fina underbara läsare! Hoppas valborgs varit bra.

Har inte haft tid att uppdatera bloggen förens nu.
Kom hem från skolan vid åtta så har iprincip just "hunnit landa" här hemma i lägenheten. Var sjukt trött idag. Orkade knappt stiga upp. Ajjabajja då man sover på helgerna. Trots att jag försökte vakna tidigt alla dagar. nåväl. Kom hit till Piteå vid tio-elva tiden igårkväll. Så, har varit ganska sliten.

idag väntade ett riktigt uppskattat mail. Jag har nämnligen fått tjänstgöring på SNKK:s nationella utställning nu den 20 maj som ringsekreterar elev!! WIIEEE :) Kommer vara med i grupp 1. Vall - boskap och herdehundar. Är dock sjukt många raser som går så lär bli en låång dag. Men efter den så är det bara 4 tjänstgöringar kvar. Och det glädjer mig. Sedan kan jag ha fördelen att åka ut på jobb och tjäna en extra slant. Inte dumt!

Nä, nu ska jag iväg på OKQ8 för att köpa frukost till imorgon!

Ha det super!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!