23/5 -2012

Hejopp.

hade sovmorgon till 13.05 idag och ruskigt skönt var det! Sov till halv tolv tiden. INTE DÅLIGT! Denzel var nog lika trött som mig. :)
For sedan till skolan och åt pizza med Elin och Felicia innan vi hade en lektion som vi bara surrade igenom innan jag fick fara hem igen. Så, ingen givande skoldag idag. For sedan till banken och fixade lite grejjer och nu så pluggar jag till körkortet. Resten av kvällen kommer nog bestå av det. Men, nu har jag tid och då ska det göras!

Ihelgen blir det till att stanna i piteå och plugga inför nästa veckas prov. har farmakologi prov och ett annat djursjukvårdsprov + redovisning och rapport inlämning så känns skönt att få stanna i Piteå och plugga till det. Hoppas dock att Rikard kan komma någon dag också. :) Ska till badhusparken också och gå på loppis och hälsa på Frida som står och säljer. Hoppas bara på bra väder!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!