Finally

Gjorde provet i Samhällsekonomin nu och blev riktigt glad då jag klarade det och fått avsluta den kursen. Skönt. Nu slipper jag det. Konstigt det där.. Det är alltid roligt då en ny kurs börjar men så otroligt skönt då den är över. Samma som att det är riktigt kul att åka iväg men det är alltid skönast att få komma hem igen. ? Knepigt.
Ja, idag försov jag mig och kom inte till skolan förens vid 10.30 tiden men hann däremot gå på djursjukvården och få se provet jag skrev tidigare i veckan. Fick 2 poäng ifrån max så jag är supernöjd med det resultatet.
Sedan har vi haft sista lektionen i hundutställning och organisation där vi bara surrade. Försökte få ihop resultatet av utställningen vi arrangerade men gick inte så bra då vår sekreterare var sjuk. Så, blev mest surr. Gick sedan hem och tog ut Denzel på en prommis och just nu funderar jag på att dra på löparkläderna och fara ut på en springrunda med ny skön musik i lurarna. Är perfekt väder för det idag. Mulet och inte för varmt eller kallt. Torrt ute. Skulle vara skönt att få röra på sig lite.
ha det bra!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!