Föreläsning-.

Just hemkommen efter en kort skoldag. Har varit i Framnäs på föreläsning med Benny Grünfeld - Return to hell.
Där han pratade om vistelsen i koncentrationslägret. Fruktansvärt att tänka sig in i vad han måstat gå igenom som 16 årig pojke under Hitlers ledning. Men dock, väldigt intressant. han är nu 84 år gammal och vem vet hur länge till han kommer orka resa runt och berätta vad som egentligen försegick bakom stängda murar.
Jag är verkligen tacksam att jag fått vara med och lyssna på denna föreläsning och jag säger bara. om ni får chansen, Åk och lyssna på honom. Riktigt bra.
Tog ett kort på min huvtröja jag hade idag. Ett kort på kedjan som jag tänkte kan symbolisera vad dagens föreläsning handlade om. Fast i koncentrationsläger.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!