Godmorgon skolvecka.

Solen skiner in genom fönstrena och jag blir glad som vanligt av att även idag få ha underbart fint väder. Det blåser dock ganska mycket här i Piteå men bara varma vindar. Nice.
har sovmorgon till 10.25 men kan inte sova längre så blir väll att stiga upp och ta ut min bästa hund på en promenad. Kan inte cykla med honom då han sträckt sig i vänstra frambenet och är aningen halt. Såg det igårkväll då jag var ut med honom. Hoppas dock han blir bättre. Får ha vila i någon dag nu framöver men blir det inte bättre får han hälsa på farbror doktorn. Tror bara han sträckt sig då han sprungit men får han en kraftigare inflamation så vill jag kolla upp det.
Nåväl. Har prov i djursjukvården. farmakologi och sedan redovisning i ekologin om olika biotoper och sedan prov i samhälls.. Härlig start på sista skolveckan i åk 2. HELT SJUKT!! Oj, har inte tänkt att jag får sommarlov nästa tisdag redan.. Har inte tid att vara ledig men det känns förbaskat skönt ändå. vad tiden går fort alltså. Bara ett år kvar vid skolbänken sedan är jag fri som en fågel att gära vad jag vill. Nog för att jag har varit det i två år redan men valde ju gymnasiet för att kunna göra något sen liksom. :)
Aja, nu ska jag he mig ut och sedan ta Bettan mot skolan.
Bettan = Min fina cykel.. :)
Jag idag. Har jag fått nå färg under helgen? haha kul att jämföra med bilder sedan i veckan. aja. ha det bra idag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!