Har hittat den!

hej på er!

Har hittat min tatuering nu! Kommer bli perfekt. ♥

Idag har jag gått skola som vanligt och sedan även suttit här hemma och pluggat inför ekologi provet med Frida. Känns ju sådär. Gjorde nyss ett försök i att få klart fas A inför körkortet men det vill sig ju aldrig.. Tredje gången gillt men jag har alltid något fel. Well, well. Får se om det blir något körkort för min del. Körningen går ju hur bra som helst men faserna går helt tvärtom.

Imorgonbitti har jag nästa körlektion. Ska fråga vad som är felet varför jag aldrig klarar det liksom. Jag pluggar så ofta jag får tid över och senast igår så gjorde jag klart sjukt mycket sidor i studiehäftet och kände mig så himla redo och att jag skulle klara fasen nu hur enkelt som helst men icke sa nicke.. Blir bara så trött.

Skriver mer i morgon. Måste verkligen få sova nu!! :)

KRAMIS BANANIS!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!