Helgen.

KANONVÄDER!!
Fredag:
Hade ingen skola, tvättade lite och var sedan i stan med Felicia. På kvällen for jag, Felicia och Miriam på fest hos Linus där vi spelade lite kubb och drack ute i solen. Superskönt! Jag uteslöt efter ett tag drickandet då jag tyckte det blev lite halv tråkigt och vid 01.00 tiden så promenerade jag och Felicia hem igen. Lade mig i sängen och såg lite tv innan jag tog en dejt med kudden. Vaknade hyffsat tidigt dagen efter.
Lördag:
Vaknade vid 10.00 tiden. Gick förbi och drog ut Felicia på en prommis med hundarna i det supersköna vädret. gick till OkQ8 och köpte varsin glass innan vi gick vidare mot Miriam för att hämta hem Bettan (cykeln) och sedan hemåt igen.
På med bikinin och sedan ut med solstolen för att njuta i +30 graders värme på bakgården. Vid 13.00 tiden kom vi på att gå in till stan för att kika på loppis. 8 km dit sedan gick vi 5km i stan. Blir som nöjd att gå med min walk mate som säger precis hur långt man går.
Efter en skön dag ute i solen så blir man naturligtvis hungrig så vi satte oss på ängeln och åt. Kebabtallriken satt inte helt fel måste jag säga! Felicia däremot kämpade med sin bakismage för att få ner skrovet. haha. Glad att jag inte drack så mycket! Sedan blev det en riktigt skön bussresa hem. Har blåsor under fötterna efter att ha gått i ballerinaskor. Aj, säger jag bara.
Väl hemma så satte vi oss på bakgården igen och njöt av solen. Gick på Ica och köpte lite gott innan vi gick hem till Felicia och surrade. På kvällen blev det till att se Eurovision song contest och vill bara säga HÄRLIGT SVERIGE! Och naturligtvis grattis till Loreen till vinsten av hela alltihopa.
Somnade sedan hos Felicia en stund så då jag vaknat och gått hem var klockan vid 01.00 även den dagen.
Söndag:
Tog på mig ett linne och korta shorts och tog sedan Denzel på en cykeltur runt i Öjebyn. såå härligt väder. Love it!! kom sedan hem och tog ut en filt och låg sedan ute i solen och pluggade inför proven jag har i morgon.
Höll på brinna upp så gick in igen och tog en skön kall dusch och sedan fastnade jag inne vid datorn.
Frida kom förbi en sväng och skrev lite anteckningar och sedan satte vi oss ute och drack en god kall.
Nu är jag inne igen och har städat lite. Har lagt mig och vila i sängen nu.
Rikard kommer på ett tag så då blir det att fara ut och äta något och sedan ta sig vidare ut till klubben eventuellt.
Ha det så bra allesammans!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!