I got a feeling.

Hej på er!

Har precis ätit lite middag innan jag ska hoppa in i duschen.

Har haft en så gudomlig sovmorgon idag. Vaknade klockan 12.00 och kände bara hur tacksam jag är över att min hund också är morgontrött. :) Sedan gick jag en promenad med honom och surrade i telefonen med Rikard. Kom hem och ställde Denzel på trimbordet för att fixa till sadeln lite men då ringde Felicia så vi tog en skön promenad tillsammans med hundarna. Vi gick sedan till en stoor fotbollsplan där vi släppte dem så de fick busa lite medans vi, mest Felicia pepprade med kort! Superkul att få lite fina bilder!! TACK VÄNNEN!!
Blev en massa surr i solen innan vi gick hemåt igen.

Denzel sover som en stock och tror han kommer göra det resten av kvällen också. Riktigt skönt faktiskt. :)

( Solen skiner och värmen är här. Så himla skönt med lite sommar feelings. )


Denzel kutar av sig.

Hans otroligt söta nya kompis Zero. En Australian Shepherd. Bara 14 veckor gammal.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!