Nationell utställning i Sjulnäs, Piteå 19/5

Tältet är på plats och redo inför i morgon. Denzel är badad men inte fönad ännu och jag känner mig faktiskt inte alls så taggad. Men, då man är på plats och kan slå sig ner på plats vid ringen och njuta av en kaffekopp så känns det nog bättre.
(Tack Ingrid Moholm för att jag fick låna tältet och LYCK TILL imorgon i Norge med snyggingarna!!! )

Ska packa ner lite mat och utrustning för Denzel nu så att jag slipper göra det i morgonbitti.
Far härifrån 07.30 så blir att stiga upp tidigt för att duscha och göra sig i ordning.

Hejja på oss i morgon!!




Riktigt dålig bild men Leejoy's Dream Desire Best in show vinst på nationell special.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!