Så härligt.

Todeloo!

Sitter på skolan för tillfället och arbetar med ett grupparbete om djuphav.. Inte det roligaste kan man väll säga men vi är snart klara.
 Dagen har bestått av solning och föreläsning och visning av försvarshundar. har kollat då de visar skydd och lyssnat om det. Intressant! På lunchen och svenskan har jag legat ute hos Frida och solat. Såå, himla skönt det var! Har barat legat och njutit och färg har an då fått! Gick in på toan sen och blev lite förvånad av hur fort det går. :)

Efter skolan så ska jag bara hem med Denzel och sedan cykla vidare in mot stan med Miriam. Ska kolla lite på djurmagazinet och telemäklarna. Så får väll se. Jag ska då inte ha något men skönt att få vara ute och cykla lite.

Nåja, nu ska jag fortsätta med det här så skriver mer senare!! Ciao, ciao.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!