Sisådär ja.

Hej allesammans!

Blir gode less då jag gör fas A och får 64/65 rätt. SUCK. Kommer nog inte bli något körkort för mig trotsallt.

Provet idag kunde ju ha gått bättre. gick inget vidare med andra ord. men, ajja. kan väll komplettera i rapporten som också ska in i Biologi breddning. Efter provet så for jag hem och tog med denzel på en skön cykel runda. han hade mycket spring i benen trots gårdagens bus och ståhej.

Nu sitter jag och gör instuderingsfrågor inför morgondagens prov i ALP (allmänlydnads instruktör passet) Blä. Och på onsdag är det nationella i engelska igen. Kommer bli riktigt skönt med en lång helg nu. Är ledig from. halva onsdagen till på söndag! riktigt skönt.

Aja, ska återgå till pluggandet nu. kanske skriver mer senare om inte annat så hörs vi i morgon!! :)



Jag känner mig som Denzel på bilden.. Trött och vill bara lägga mig ner och vila..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!