Sista dagen.

Pustar ut i soffan efter att ha bott i tvättstugan halva dagen.

Gick skola som vanligt till tolv på fredagar och sedan gick jag hem med Frida å hämtade Denzel innan vi gick vidare till OK för att sitta ute i solen och njuta av en god mjukglass. (Årets första) Denzel blev nog mest besviken då han inte fick äta något. Var ju så mycket strössel på och jag är alltid försiktig med vad mina hundar sätter i munnen. Han får bara äta foder och märgben. lyxar till det med några rester ibland. men mer än så blir det inte.

Sen så åkte Frida hem och jag satte igång med att städa lägenheten igen! Städade hela läggan igår och möblerade om å allt. Vet inte vad som hänt med mig. Går och plockar i saker hela tiden. har så sjukt rent här nu. MEN, det är riktigt skönt!! Jag trivs som fisken i vattnet må jag säga. efter det så har jag bott i tvättstugan. Har tvättan sedan klockan 15 - 16.00 och håller på fortfarande.

Imorgon blir det att stiga upp tidigt. Ska vara på skolan klockan 08.00 för att alla förberedlser inför utställningar ska vara klara till på söndag. Sedan så kommer ju mammsen, Emil och magnus hit för att gratta mig på min dag. Sista dagen jag inte är myndig idag! Usch. tiden går sååå fort. Hänger inte med i svängarna. Började nyss på grans och nu är det bara 1 år kvar. De här senaste åren har gått för fort.


Ha en bra kväll allesammans!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!