Upp och ner.

Godkväll alla!

Sitter i soffan i lägenheten och ser på lite Big Brother. Denzel ligger i sin bädd och självtorkar innan det är dags för att ta upp honom på trimbordet för fönen.

vaknade hyffsat tidigt idag trots att jag var ledig. Åt frukost och spenderade sedan resten av dagen i soffan. Har varit en så lugn och skön dag. Kring tre tiden så tog jag mitt pick och pack och sedan for vi till Piteå. Lämnade det i lägenheten och sen for jag och Rikard vidare till Sjulnäs för att resa tältet på utställningsplatsen. Eftersom vi var så duktiga (Rikard) så tog vi en mumsig hamburgare på MAX efter! Den satt där den skulle. så himla gott.

Och nu så siter jag i soffan i lägenheten istället. Ska packa i ordning lite saker inför i morgon. Sedan sängen.

SOV SÅ GOTT!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!