Yey.

Just kommit hem efter en sväng förbi solariet. Alla säger att jag är nog brun men man tänker inte på det själv. Och att dessutom ha en kille som varit på Aruba i två veckor ser man ut som en blekfis ändå. hehe, nåväl. Skönt var det och att få komma till solen en stund då det är trist och mulet ute gör en på bra humör. Mig i alla fall. :)

Klarade allmänlydnadsinstruktörs provet och jag är så glad för det. Jag är helt klar i kursen för detta läsår och mina betyg sätts på måndag. Hoppas naturligtvis på ett MVG som jag har i de andra hund kurserna. Skulle vara riktigt kul.

Nu ska en glag chey sätta sig med djursjukvården och pluggeli plugga. Blä. Aja, prov i morgon så måste göras!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!