Helgens planer

Nu är julpyntandet fixat och lägenheten förvandlades till en riktig liten myshåla. Har tänt ljus som doftar äppel och kanel. mm, sitter här i soffan och bara njuter, Ska strax höra av mig till Stina igen och fråga om vi skulle nå till Frida och glögga. Skulle vara såå härligt.
Finns ju ett till alternativ. BÖRJA plugga till inlämmningen. Aja, ska göra det sen.
 
Helgens planer: I morgon öppnar ju Lego beats på Challenge så skulle vela fara dit på premiären. Men måste dock till Vidsel och ta alla mina grejjer från Rikard. Så blir kvar i Vidsel till 12.00 tiden på lördag då jag åker tillbaks till Pitstan. Har inga direkta planer på vad som sker då men blir troligtvis en utgång eller festligheter på något vis. Söndag står återigen Agilityn på schemat och då blir det kontaktfälts träning. sja, så egentligen ska jag färdas hyffsat mycket. Får se vars det bär av. :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!