Stressig Onsdag morgon.

Hej på er!
 
Larmet ringde som vanligt klockan 07.00. Har dock inget minne av det så jag har säkert satt på tyst läge. Vaknade istället av att jag sparkat av mig täcket så jag låg och frös. Då var klockan 07.48. Satte mig upp och tänkte. oj, det var skönt med lite sovmorgon, Började känna att jag glömt något men kunde inte lägga fingret på det. Så lade mig ner igen och kom sedan på att jag har körlektion 08.10. Wääää. Kastade mig ur sängen och klädde på mig. kom på att jag missat bussen för länge sedan. Ringer och väcker Stina och ber om skjutts till stan och snäll som hon är så kom hon och skjuttsade mig. Hon ska få något fint för det! Väldigt, väldigt snällt. Kom i alla fall fram 5 minuter i godo men väl där så fick jag sitta i 10 minuter för då var ju hon jag skulle köra med inte där. Så hon kom sent. Aja, inte mycket att göra åt det. Körningen gick bra och ser fram emot uppkörningen nästa vecka.
 
Körde hem till lägenheten. drack en välbehövd stor kaffekopp för att sedan ringa till bovärden. Började gå ut ut lägenheten för att rasta Denzel samtidigt då jag ser han stå typ 20 meter bort. Så det var ju väldigt tajmat. Nu ska han och några till fixa värmen i elementen som är iskalla och lampan i badrummet som har lossnat från väggen. Fläkten i köket och förrådet. Ja, nu har jag satt dom i arbete minsann. Vid 11 ska jag bege mig mot skolan så då får dom knoga på här själv.

Ska bli skönt då det är fixat. Slipper jag gruva mig i det sen.
 
Sja, så har min morgon sett ut / ser ut. :)
ha det bra!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!