Uppdatering

Nämen hej på er!
Var ett gode bra tag sedan jag skrev något härinne. har helt ärligt inte orkat. Nå sedan sist jag skrev har det väll inte hänt så supermycket. Gått skola som vanligt och är mer skoltrött än någonsin. Har inte orkat göra något alls iprincip. Känns bara meningslöst knepigt nog. Nåväl. firade halloween på storforsen hotell och var då utklädd till pirat. Var en riktigt bra kväll. Sedan så har jag klarat körkortsteorin!! Så grymt skönt att ha det bortgjort. Nu är det bara uppkörning så om två veckor kanske jag har körkort. NICE! Fattas bara en bil.. :)
Men har inte så brottom att skaffa någon. kostar bara massa pengar, Så nu alla som behöver chaffis är det bara ringa om två veckor. Ska inte faila på uppkörningen.
Vad mer. hm. sja. drar till Stockholm om .2.5 vecka. ska blir riktigt kul. En hel helg med kompisarna och en massa shopping. både julklappar, kläder och hundgrejjer.
 
Helgen har spenderats i Sjulsmark och jag har kommit fram till att Vidsel och sjulsmark har mycket gemensamt. Samma byakänsla och alla känner alla. Lite av en "göra vad man vill" by, kändes knepigt att komma hem till lilla lägenheten igår och vara där i ensamhetens värld. Var hos Camilla och Anton som gått och blivit med hus! Grymt mysigt.
 
Nämen, ska försöka skärpa mig med uppdaterinarna hädanefter och försöka kasta in något inlägg i veckan.
 
Ha det bra!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!