Back to school.

Sista året på Grans har börjat och jag känner mig redan skolless.
Kul start på det här inlägget. Nåväl. Jag kan ju berätta lite om starten. Igår (måndag) kändes allt väldigt konstigt. En liknelse av :-" What? Det här är sista året i skolan.." Och sedan en massa ångest över vad man ska göra efter studenten. Det känns ändå naturligtvis väldigt bra att få ta studenten och sluta skolan men sedan även en halv panikkänsla. Vet inte om ni förstår vad jag menar men så är det i alla fall. Annars så har allt varit som vanligt bara att det är nya elever på skolan osv.
 
Varför jag tycker det är jobbigt att komma tillbaks är nog för att det är så mycket nya ämnen. Allt ät liksom nytt. Har flera nya kurser och det blir så mycket nytt att ta in och lära sig samtidigt.
 
Några nya ämnen är:
Religion A
Sällskapsdjur A
Natur och Friluftsliv A
Arbete och säkerhet
Idrott B
 
Idag har det varit bra. Känner mig väldigt sliten dock. En rolig grej däremot är att jag har fått hem fönen. Liberty på stativ. Inte dåligt. Dock lever den om som tusan så vet inte om jag ska behålla den ännu. Får se i morgon då denzel åker i badet. :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!