Praktik - M-L:s hunddagis

Hej på er!
Oj, det var verkligen ett bra tag sedan jag skrev något här men jag har haft fullt upp. Tänkte berätta lite om vad jag haft för mig de två senaste veckorna.
Förra veckan började min praktik på Marie Louises hunddagis i Älvsbyn. Bodde sedan där i en gäststuga och jobbade från 08.00 till 22.00 tiden på kvällarna. Har faktiskt haft riktigt roligt. Har varit mycket att göra och man har aldrig behövt sitta med tanken "vad ska jag göra?". För sådana praktikplatser är riktigt hemska. For hem till Vidsel på fredag eftermiddag och umgicks med älsklingen. Sedan på lördagmorgon for vi på Ikea och handlade ett nytt vardagsrum. Nej. inte bokstavligt men wow, vilken förändring vi gjort. Har ljusat upp det och köpt en massa nytt. Superfint blev det. Söndag var en städdag. Rikard kom hem sent efter att ha varit hos Joakim dagen innan på fest och sovit där. På kvällen vilade vi bara och sedan var det dags för ytterligare en vecka med praktik och jobb.
 
Denna vecka har varit riktigt bra måste jag säga.
 
Måndag: Jobb + bastukväll med Amanda och Camilla.
Tisdag: Jobb + trimning i boden av dvärg schnauzer
Onsdag: Jobb + Tripp till Piteå och badning av denzel.
Torsdag: Jobb + tv kväll med Camilla
Fredag: Jobb och HELG.
 
Ja, har gjort mycket kul i veckan också. Inte bara jobb.
 
Idag har vi varit till Luleå en sväng och handlat. Ska baka här hemma senare idag. Har köpt nya muffins formar och en ny bakbumke. Kul, kul. :)
 
 
ha en bra dag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Kerstin Westerberg

Hej
Ser att du trimmat dvärgschnauzer, undrar om det är någon vovve man känner ?
Gick det bra ?

Svar: None
Emelie

2012-09-07 | 11:45:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!