Vars är mitt internet?

hej alla fina!
 
Har som ni ser inte uppdaterat på väldigt länge då mitt internet inte vill fungera. Är i Vidsel nu och här funkar det hur bra som helst. Hoppas ni fina läsare har det bra!
 
Livet rullar på och jag är en glädjespridare för tillfället känner jag. Jag mår så himla bra. Allt flyter på och går precis som jag vill och tänkt. :)
Skolan går bra och jag trivs. Körkortet närmar sig med stormsteg. 1 November är det dags för teoriprovet och den 8:e uppkörning. Känner lite stress. Ska försöka plugga varje dag. Köra och fixa faser. Hoppas allt går vägen nu. :)
 
Just precis nu sitter jag och väntar på att smöret ska rumstemperatur smälta så att jag kan börja med bakningen. Håller på att göra syltgrottor för första gången. Senare blir det tosca kakor, kanelbullar och kärleksmums. Så bakning står på schemat idag. Mys, mys, Skriver senare!
Ha det bra alla!!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!