Gårdagen

For ändå ut igår.
 
Hamnade på Klubbgärdet med massa knepigt folk som var as dryga. Förstår mig inte på tjejjer mestadels. Jag gick fram till alla och försökte hälsa men fick ingen hand tillbaks. Känner dom ju inte ens? Knepigt. Vad tragiskt liv man måste ha om man känner sig hotad och trängd av en ny tjej som inte känner någon. Men som vanligt var ju i alla fall killarna trevliga och jag lyckas alltid hamna med dem. Mestadels är jag ju bara på korvfest så..
 
Hursomhaver så blev det utgång och som vanligt på Kalles krog..suck" nåja, var ju ändå grymt trevligt för där hittade jag ju bra människor. Satte mig med Andre och Co. och där blev jag sittandes resten av kvällen. Som vanligt efter en ferre så blir det ju MAX vilket är höjdpunkten på festeriet. Älskar att äta delifresh kyckligmål på fyllan. Är faktiskt godast då. Nog för att jag alltid äter delifresh.. men ändå!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Tog en prommis till Frida och där har jag nu spenderat hela eftermiddagen. En kaffekopp och härligt surr. Min finaste frida är guldvärd alltså!
 
Kom hem för en liten stund sedan och nu står matlagning på schemat. Inte lika kul. Gillar faktiskt att laga mat om man har någon att äta den med men tycker bara det är drygt då jag är själv.. Men så kan det ju också vara. Aja, håller på att hungra ihjäl. Har inte ätit något idag.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!