Hello!

Nu var det gode taget sedan jag skrev. 
Har legat sjuk hela veckan i feber och hemsk snuva.. Tråkigt då man missar massor av lektioner i skolan och nu då det är sista terminen av gymnasiet så är det mycket som man går miste om. 
Så, i helgen har jag bara tagit det lugnt och vilat under dagarna och sedan på nätterna har jag vart fyllechaffis. Har gått bra och känner verkligen att ett nattyrke skulle vara min grej. haha, igår körde jag till ungefär 03.30 på natten. Men, ganska kul ändå. 
 
Nästa helg är jag också uppbokad som chaufför, Ska köra ner till Skellefteå på lördag vid 16-17.00 tiden till 03.00 på natten. ska köra ner ett gäng på hockey och sedan sulle det drickas i bilen. såå, kommer garanterat vara trött på söndag och sova hela dagen. På fredag vet jag faktiskt inte vad som händer men blir då inte att dricka. 
 
Ska söka jobb, lämna ut CV:n och hoppas på det bästa för i maj blir det Alanya! Hoppas verkligen jag får något.  
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!