Nytt år, nya möjligheter

Det nya året firades in hos Andrés kompis Kim. Var härlig stämning och jag hade roligt. Igår hade vi någon typ av bakis häng hos Stefan där de spelades NHL och något skitläskigt skräckspel.. Huvva. men det var rätt soft ändå. Köpte massa slisk och mös ner mig i soffan.
 
Idag. vaknade jag vid 14.00. alttså en kvart sedan typ. Gillar dock inte hur jag ställt om dygnet. Går och lägger mig tre på nätterna och vaknar den här tiden. Men hallå. Egentligen är det ju bra. För det här är mitt sista "jullov" och då borde man ju få sova ut?
 
Imorgon blir det körlekton för på måndag ska jag försöka ta det förbaskade körkortet igen. Är grymt less på att köra bil nu men blir väll bättre då man får vara själv och färdas vart man vill.
 
Har ni något nyårs löfte förresten?
Mitt löfte till mig själv är att leva ett hälsosammare år än det förra. Jag ska som jag sagt förut : leva livet levade!
Göra allt jag kan medans jag har chansen och inte spendera mina dagar med att sitta hemma och inte göra någonting. Dessutom ska  jag ta tag i träningen igen. Har köpt en träningsdagbok där man skriver in exakt allt träningen gått ut på. Om det är gym kommer vikter, repetitioner, tid och betyget för alla reps man gör. Grymt bra att kunna kolla tillbaka och se vid vilken tid man gjorde vad och när det är dags att byta schema.
 
man ska bara köra efter samma schema i ca 6 veckor på alla muskelgrupper. Efter 6 veckor kommer man inte utvecklas lika bra på de områdena åch därför byter man. Varierad träning är det bästa ! Så jag har kollat på gymkort. Både Sensia24 och Actic (lutar mot Sensia24, enda nackdelen då är att det är i stan och jag måste åka buss hela tiden vilket också kostar pengar men det finns bättre möjligheter där!
 
Nu kommer ju alla prioriteringar fram, Denzel går naturligtvis först och alla hans inköp i månaden. sedan bra mat och sedan träning. Så, kommer inte bli att gå på stan något här framöver. Jag har kläder och skor så det räcker och blir över så jag klarar mig. men det är ju ändå 400 kronor i månaden. Kommer inte blir något festande eller nöje på så vis heller. Blir att snåla in på allt nu men det är det här jag verkligen vill så nu ska det baskemig bli så ;)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!